onsdag 15 april 2009

PORR OR BLOGG??


För att fortsätta på den linjen vi körde på igår då...
Det är med lite lätt pryd bestörtning vi mer eller mindre börjat upptäcka dessa porrbloggar som florerar, dessvärre på samma bloggoperatör som oss själva.
Och hör & häpna..En av dem har har över 12.000 tusen besök i veckan!!!
Ok, ganska långt ifrån BB's besöksantal men ändå!!
Bara på att göka med varandra i alla möjliga/ omöjliga situationer, självklart med kameran i högsta hugg.
Men det som stör oss är inte deras crappy amatörmässiga p-rullar som ligger på deras bloggar.
Nej, det som stör oss är att de ligger på samma bloggoperatörer som oss.
Helt plötsligt blev porren rumsren & samsas på samma blogg topplista som mode/ musik/ barn etc...
Det tycker vi är märkligt.
Annars är ju alla så duktiga på att fördöma porr & den förnedring som ofta drabbar framförallt kvinnorna, men här är det HELT ok.
"Eva" fejkar lite stön & "Adam" filmar...
Är inte det märkligt??
Och känns det inte SÅ b ärligt talat??
Ok, gör era porrfilmer men för guds skull lägg dem inte ihop med oss & kalla det bloggande.
Det är bara knulleri för att få uppmärksamhet för att i slutändan få reklam pengar & en och annan kroppsolja att lotta ut till någon stackars ensam sucker & det i regel brukas klassas som horeri det de håller på med.
Nej, kalla det för vad det är, P-O-R-R istället för att fega ur & kalla det för bloggande!!

6 kommentarer:

JHNA SUGARFUCK sa...

Ja du, jag har ingen aning om vad skillnaden är ens :) Och tack sweetass.

Viktigpettern sa...

Kan tänka mig hur de sitter där på arbetsintervjun och svettas "...har de sett min amatörporrfilm eller ej?"
12000 besök i veckan? Vafaaan...här ska göras porrullar!!! Jag har redan ideer på hur jag får en papprulle uppkörd i arslet och så...nä förresten vi skippar detaljerna.

Viktigpettern
Idag: Är du pedant?

TinA sa...

Äsch. :)

För mig är det inte hela världen om det är bilder och så (och gärna inte så himla grovt ':/ ) men filmer? Och 12 000 besökare.. Hm, det är ju vad jag önskar mig i julklapp ungefär :( Men egentligen så stör jag mig inte så värst på det, kanske för att jag inte bryr mig och inte tänker på att det finns O.o Men nu lär jag ju absolut fundera på hur jag ska få fler besökare -.-

Haha. :D

Emily sa...

Men va drygt att allt sånt skit ska ta över överallt! Äcklllligt säger jag! Har dock klarat mig undan att bevittna det med egna ögon hitills...

Tack för kommentaren om hello kitty hoodien, japp ja tror oxå den skulle sitta som ett smäck (fantastiskt ord!)! Kram!

baby belle sa...

HAHA fan vad sjukt , länka för sjutton =D

camsexa mera sa...

Hej!

Brukar någon här camsexa som jag?

Jag brukar gå in på www.camfunsverige.streamray.com för att camma privat med tjejer. Det kostar iof pengar men det är värt det..