fredag 22 maj 2009

Under isen på Beckmans!!


Alma Ekman


Hanna Lindblom



Lisa Ljungberg

Sofia Palm

Det är examensutställning på varenda designskola i stan, rädde sig den som kan!
Vi såg slutvisningen på Beckmans, det fick räcka! Mer orkar man inte, utan att få en pretto-överdos...
Varje år är det åtminstone en elev som glänser lite extra, som verkar ha fattat något som de andra mode-fåren inte gjort. Men i år!!!!! Det andas rädsla och ängslighet från VARENDA elev på skolan, inte bara från modeeleverna. (Och gudarna ska vet att de har en del att frukta inför framtiden....)Fegt och klent och återhållsamt, grått och räddhågset. Men vi erkänner att några av modeeleverna är ena j***lar på tillskärning! Alltid något. Vi var knappast gladare när vi gick än när vi kom:( så vi gick för att trösta oss med el flaska rosé på Anglais terass istället.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Sv: Hej Fittanfes,
Ni har ett väldigt orginellt namn måste jag erkänna =) Tack så mycket för den fina kommentaren, det glädjer mig. Jag gillar verkligen er blogg också.

Just det, jag lägger till er på bloglovin nu på direkten. Ska bli spännande att läsa era framtida inlägg och hoppas ni kommer att gilla mina =)

Nu väntar en god frukost, så vi hörs nog snart igen =) Kramar / Rebecca Rebecca