tisdag 18 augusti 2009

Mer galla.....

Kanske vi borde kalla oss **Bitterfittorna** istället när vi fortsätter spy galla...
Och egentligen när gränsar bitterhet mot att man bara har en väldigt nykter syn på allt & alla??
Den här hösten ska vi ge f*n i alla de som förtjänar det, sucka up för dem som verkligen ställt upp när det behövts (de få).
Slicka på dem som kan ge oss jobb & snacka skit om dem som inte gör det.
Hösten mantra ord ska stavas E-G-O!! Och eftersom alla andra verkar vara det kommer det inte bli någon större skillnad...
Och som toppen på moset här kommer en riktigt passande låt, enjoy (och känner ni som oss, sjöng med);

2 kommentarer:

Angelica sa...

Denna låten sjöng en jävla kille till mig efter att jag legat med hans kompis. De va väl fan inte mitt fel att han va kär i mig men att jag inte var intresserad!

Skönt inlägg btw

Jenny sa...

Face it, det är roligare att vara en bitterfitta än ett soligt mongo.
Tack för påminnelsen av den här låten, jag snor den och skickar vidare. Pöss!